Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

SCHWAGGG

Av Beast Swagger - 24 mars 2011 19:59

Jaaaa, och så var man tvungen att skaffa en blogg...  
Ville oxå testa det delvist, men...for all i know it sucks..one reason why..I SUCK AT KEEPING UP WITH THINGS!!!
Iaf ska testa som sagt  


Jag borde nog introducera mig sj..


Jag heter "Rarraw", har typ tusen smeknamn...ex: Rarraw, Diggy , Kush, Lisa Marie O'laughlin , Wallah Alibaba assistant den..OSV!


Har många "close friends" men min bestie är Sarraw   (Hon har oxå många smeknamn)


Ehm, jaa...Det va väl det viktigaste... OH JUSTE....Me & Sara ALWAYS  speak english, so i might write in english often!


Ja, det var typ allt, men updaterar senare eller det va allt för idag!


Take Care, and dont forget your swagger !  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beast Swagger - 17 april 2011 22:04

Supppp HOMIES~ Im back...from the ghetto yeeeeey.Men jao jao, kände bara för att göra ett nytt inlägg :)   So let me tell ya bout ma day 2morra   18/4-11 Vakna DushaFixa, ut(stan)Köpa sakerkolla synOch äta kanske sova övertitta på film OCH BA...

Av Beast Swagger - 17 april 2011 17:40

Omg I'm sooo sry..jag har varit såå jävla kass på att updatera   Can you guys forgive me :( hahahahHej igen!Jag lovar jag kmr updatera bättre! TRUST ME! men jag varna faktiskt i början av bloggen ;)Aaaaanyways, som sagt elr not, jag köpte Xperia Pro:...

Av Beast Swagger - 26 mars 2011 13:18

GuuuuuuudMorning !Vakna nyss, gotta love sleeeping!26/3-11Idag är det Earthday kl 20:30 , så jag tänker nog delta och släcka lampan i en timme!Som sagt vakna jag nyss, jag har inga speciella planer för idag men som sagt om jag pallar ska jag nog va m...

Av Beast Swagger - 25 mars 2011 22:30

Har nyss sett never say never 3d...kom hem en stund sen präglar i mig resterna av popcornet!ASSÅ NO WORDS!I know the kid got alot hate on his back, but he has got talent tho..I mean shiiiit, i got respect for him!Asså no words, jag e helt stunded! Nu...

Av Beast Swagger - 25 mars 2011 11:16

GoooodMorning Ma loves!New day new start, right?   Jag tänkte berätta om gårdagen och planerna för idag     24/3-11Jag vaknade för sent vilket ledde till en stressig morgon, gotta love that huh..  Sen cykla jag till skolan det var faktiskt g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards