Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

Just Some Random Shit For Ya'

Av Beast Swagger - 25 mars 2011 11:16

GoooodMorning Ma loves!
New day new start, right?


Jag tänkte berätta om gårdagen och planerna för idag  


24/3-11
Jag vaknade för sent vilket ledde till en stressig morgon, gotta love that huh..  
Sen cykla jag till skolan det var faktiskt ganska fint väder!
Jag hann hade 5 min to spear, FTW! Men det var lästid, I HATE lästid !(Swinglish for the win^^)
Efter det hade vi SO och sen va det lunch, ja och massa tråkiga lektioner..
Sen skulle man se NSN 3D! (Never Say Never 3d) Men jag palla nt va skit trött  
Sen satt jag bakom datan och skapa en blogg och massa annat skit!


25/3-11
Jag vaknade sent IGEN eftersom jag snooza för länge hehehe  
Jag pallade nt sticka till skolan idag + jag hade skit ont i min kropp :/
Idag tror jag att jag ska till NSN om jag mår bättre senare idag, sarraw är oxå sjuk fast hon har ngn annan sjukdom..
Ska nog oxå hyra en film, no idea vilken behöver nog hjälp men jag letar väl!
Ja annars hade jag nt nog så mkt mer planerat
Mot helgen ska jag nog ringa Anastasia elr Alice det var verkligen long time no see där!
Men vi får se brukar nt planera så långt även om det e imrn och överimrrn!



Ja det var nog allt om jag pallar ska jag nog överföra bilder och lägga ut från i måndes, vi hade studiedag som alla hade haha, jag och saaarraw stack ti museét och tog flipp bilder och flabba åt fula djur och snt hahahahah! 
Ska skriva inlägg om den dagen, dt e bara snt man måååste veta ahahha!



Och angående bloggen, jag tänker skriva olika inlägg, vissa kmr va rolig fakta om saker man nt visste låter lame men tro mig..damn vilka saker jag lärde mig om sånna vanliga dagliga saker man gör osv, och typ good quotes och sånna som får en och fundera och vanliga inlägg, tänkte att det bli kul att läsa om man byter saker att skriva om!


Have fun stalkers! :*

Don't forget ya' Swagger!   

 
 
Ingen bild

''den here såkellede...Tina''

25 mars 2011 12:25

Idag tror jag att jag ska till NSN om jag mår bättre senare idag, sarraw är oxå sjuk fast hon har ngn annan sjukdom..

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH exuse me?

Beast Swagger

25 mars 2011 12:31

AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA, MEN du e ju sjuk HAHAHHAHAHAHHA:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beast Swagger - 17 april 2011 22:04

Supppp HOMIES~ Im back...from the ghetto yeeeeey.Men jao jao, kände bara för att göra ett nytt inlägg :)   So let me tell ya bout ma day 2morra   18/4-11 Vakna DushaFixa, ut(stan)Köpa sakerkolla synOch äta kanske sova övertitta på film OCH BA...

Av Beast Swagger - 17 april 2011 17:40

Omg I'm sooo sry..jag har varit såå jävla kass på att updatera   Can you guys forgive me :( hahahahHej igen!Jag lovar jag kmr updatera bättre! TRUST ME! men jag varna faktiskt i början av bloggen ;)Aaaaanyways, som sagt elr not, jag köpte Xperia Pro:...

Av Beast Swagger - 26 mars 2011 13:18

GuuuuuuudMorning !Vakna nyss, gotta love sleeeping!26/3-11Idag är det Earthday kl 20:30 , så jag tänker nog delta och släcka lampan i en timme!Som sagt vakna jag nyss, jag har inga speciella planer för idag men som sagt om jag pallar ska jag nog va m...

Av Beast Swagger - 25 mars 2011 22:30

Har nyss sett never say never 3d...kom hem en stund sen präglar i mig resterna av popcornet!ASSÅ NO WORDS!I know the kid got alot hate on his back, but he has got talent tho..I mean shiiiit, i got respect for him!Asså no words, jag e helt stunded! Nu...

Av Beast Swagger - 24 mars 2011 19:59

Jaaaa, och så var man tvungen att skaffa en blogg...  Ville oxå testa det delvist, men...for all i know it sucks..one reason why..I SUCK AT KEEPING UP WITH THINGS!!!Iaf ska testa som sagt     Jag borde nog introducera mig sj..   Jag heter "Ra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards