Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

ÅNGEST!! D:

Av Beast Swagger - 26 mars 2011 13:18

GuuuuuuudMorning !
Vakna nyss, gotta love sleeeping!

26/3-11
Idag är det Earthday kl 20:30 , så jag tänker nog delta och släcka lampan i en timme!
Som sagt vakna jag nyss, jag har inga speciella planer för idag men som sagt om jag pallar ska jag nog va med ngn...om ja pallar! Det är riktigt fint väder men ändå kallt, DAMN YOU SUN YOU GOT ME, vilken JEFFLVE RACKARÄÄ DEN JEFFLA SUUULEN LURADE MÄJ! (hahahah jag kan stava..^^ Jag och sarraw har konstig humor så, om vi skriver saker som man nt fattar....då är det som det ska va:D)

Men idag tänkte jag skriva det inlägget om i måndes, fast jag vet nt när  men idag iaf! Så att ni får ngt att se fra emot, yeey! :)

Jag har grublat över 3 vkr om vilken mobil jag ska köpa..Jag vill ha iPhone 5 fast ändå nt typ..Sen gillar jag Xperia, jag ÄLSKAR  Xperia pro...allt, kameran + blixt, tangentbord, Wi-Fi osv. Men den e för liten, den lite större versionen har perfekt storlek fast den har nt tangentbord eller blixt och mindre megapixel...AH, ÅNGEST! Vet nt vad jag ska köpa!D:
I NEED HELP/ADVICE!!!!

Iaf ska dusha och ringa runt!
Löve yah guys, dont forget your swaggity swag! SCHWAG!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beast Swagger - 17 april 2011 22:04

Supppp HOMIES~ Im back...from the ghetto yeeeeey.Men jao jao, kände bara för att göra ett nytt inlägg :)   So let me tell ya bout ma day 2morra   18/4-11 Vakna DushaFixa, ut(stan)Köpa sakerkolla synOch äta kanske sova övertitta på film OCH BA...

Av Beast Swagger - 17 april 2011 17:40

Omg I'm sooo sry..jag har varit såå jävla kass på att updatera   Can you guys forgive me :( hahahahHej igen!Jag lovar jag kmr updatera bättre! TRUST ME! men jag varna faktiskt i början av bloggen ;)Aaaaanyways, som sagt elr not, jag köpte Xperia Pro:...

Av Beast Swagger - 25 mars 2011 22:30

Har nyss sett never say never 3d...kom hem en stund sen präglar i mig resterna av popcornet!ASSÅ NO WORDS!I know the kid got alot hate on his back, but he has got talent tho..I mean shiiiit, i got respect for him!Asså no words, jag e helt stunded! Nu...

Av Beast Swagger - 25 mars 2011 11:16

GoooodMorning Ma loves!New day new start, right?   Jag tänkte berätta om gårdagen och planerna för idag     24/3-11Jag vaknade för sent vilket ledde till en stressig morgon, gotta love that huh..  Sen cykla jag till skolan det var faktiskt g...

Av Beast Swagger - 24 mars 2011 19:59

Jaaaa, och så var man tvungen att skaffa en blogg...  Ville oxå testa det delvist, men...for all i know it sucks..one reason why..I SUCK AT KEEPING UP WITH THINGS!!!Iaf ska testa som sagt     Jag borde nog introducera mig sj..   Jag heter "Ra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards