Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Wuzup..:) ?

Av Beast Swagger - 17 april 2011 17:40

Omg I'm sooo sry..jag har varit såå jävla kass på att updatera   
Can you guys forgive me :( hahahah

Hej igen!
Jag lovar jag kmr updatera bättre! TRUST ME! men jag varna faktiskt i början av bloggen ;)
Aaaaanyways, som sagt elr not, jag köpte Xperia Pro:n !
Men, jag skulle springa till bussen och sen så påvägen så sprang jag skiiit snabbt och sen tappa jag min mobil och spräckte skärmen...det hände dagen efter att jag hade köpt den :s
Oh well shit happens!
Jaa, jag sitter och diggar old songs, lite soul & RnB songs! Ah nothing like it  

Vi har lov nu som jag tror alla vet? HAhahah, iaf imrn ska jag kolla min syn för att jag ska köpa linser, man måste kolla upp sina ögon och ja, ska kanske va med henne imrn men hon säger att hon ska ringa sen gör hon nt det, ah skit jobbig :s
well well...

Dagen.
Idag ska jag städa sen hyra några filmer och sticka till Baba tror jag.

Random Facts..?
Jag e nt en självisk person av mig, tex: när jag ser eller hittar ett bra erbjudande elr ngn rolig videoklipp elr serie/film elr klädsplagg whatever it could be, tipsar jag alltid mina vänner. Men jag HATAR att folk e så själviska these days..:s
Man frågar tex: Var har du köpt den tröjan? (Man bara undrar, iaf jag vill bara veta nt köpa) och svaret blir "hmm asså ehm, jag har glööömt...Ah kan vi nt byta samtalsämne..!"
Asså? e det bara jag som stör mig på det? 
Fler exempel: "ehm jag vet nt vilken butik det va" och "mm asså eh det var nt jag som köpte fick i present" och "emh ja det e en sån butik..vid hörnet och ja det e billigt och ja mm" och som ja skrev innan "Ah vi pratar hela tiden om samma sak, kan vi nt byta samtalsämne" det roliga e att vi NT pratar om samma sak hela tiden, det var EN fråga som jag fråga EN elr TVÅ ggr, sen fattar jag om jag gör det ofta blir det jobbigt men ja e nt en sån? och "Ah jag pallar nt prata om det längre"
(Denna frågan va bara exempel, man kan byta ut frågan men svaren kmr vara sig lika varierande på vad man frågar tex:Jag vill köpa hårförlängning har du bra råd var jag kan köpa, var köpte du ditt?" Till o med då kmr du få samma svar )
Är det bara jag som upplever detta, vilket innebär att mina vänner runt om mig  som är själviska elr upplever ni det med?
I d k..
Hatar själviska människor! Men karma is a bitch! ;) right?

Men det är självklart nt alla mina vänner som e så!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beast Swagger - 17 april 2011 22:04

Supppp HOMIES~ Im back...from the ghetto yeeeeey.Men jao jao, kände bara för att göra ett nytt inlägg :)   So let me tell ya bout ma day 2morra   18/4-11 Vakna DushaFixa, ut(stan)Köpa sakerkolla synOch äta kanske sova övertitta på film OCH BA...

Av Beast Swagger - 26 mars 2011 13:18

GuuuuuuudMorning !Vakna nyss, gotta love sleeeping!26/3-11Idag är det Earthday kl 20:30 , så jag tänker nog delta och släcka lampan i en timme!Som sagt vakna jag nyss, jag har inga speciella planer för idag men som sagt om jag pallar ska jag nog va m...

Av Beast Swagger - 25 mars 2011 22:30

Har nyss sett never say never 3d...kom hem en stund sen präglar i mig resterna av popcornet!ASSÅ NO WORDS!I know the kid got alot hate on his back, but he has got talent tho..I mean shiiiit, i got respect for him!Asså no words, jag e helt stunded! Nu...

Av Beast Swagger - 25 mars 2011 11:16

GoooodMorning Ma loves!New day new start, right?   Jag tänkte berätta om gårdagen och planerna för idag     24/3-11Jag vaknade för sent vilket ledde till en stressig morgon, gotta love that huh..  Sen cykla jag till skolan det var faktiskt g...

Av Beast Swagger - 24 mars 2011 19:59

Jaaaa, och så var man tvungen att skaffa en blogg...  Ville oxå testa det delvist, men...for all i know it sucks..one reason why..I SUCK AT KEEPING UP WITH THINGS!!!Iaf ska testa som sagt     Jag borde nog introducera mig sj..   Jag heter "Ra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards