Direktlänk till inlägg 17 april 2011

....Rubrik...:3

Av Beast Swagger - 17 april 2011 22:04

Supppp HOMIES~
Im back...from the ghetto yeeeeey.
Men jao jao, kände bara för att göra ett nytt inlägg :)


So let me tell ya bout ma day 2morra


18/4-11
Vakna
Dusha
Fixa, ut(stan)
Köpa saker
kolla syn
Och äta
kanske sova över
titta på film
OCH BAM! dagen e slut mo'fuckerz ;) :*


Men typ, ja:)
Jag hittade skit fina saker på stan sist så ska snake:a och köpa de:)
Vet nt vem jag ska gå med än eftersom Sara han nt kontaktat mig, soooo yeah kind of pissed about that:P men jag har ändå back-up plans, naah im not pisssed but she never keeps a promise , well yes she does but usualy not "call-promises" by that i mean that she doesnt call ^^ Well sometimes x)



ANYWAYSSSSS..:D
Denna veckan kmr va en shopping vecka ska leta up söta sommar/vår kläder/skor(allt, hela packetet).
Ja..Men jag har redan hittat mkt!  SUMER IS COMING YEEEEY! :D
I digg that, hahahahhah get it 'cause my nick name is diggy? AHHAHAHA Never Mind you guys ;*
Btw Random: hitta skit fina tygskor som jag bara e helt in löööve with de e heels ofc!;)
Kan kanske lägga ut bild ska fota imrn.
HAHAHA det finns ett roligt citat med skor: "Act like your age and not your shoe size"
HAHAHAHAHHAHAHAHA, SANT!
För er som nt fattade ska jag definera, Om man tex är 16 och ens sko storlek e 41 ska man vara/betee sig som 16 ochh nt 41! HAHAHAH.


Iaf, som sagt tillbaka till min vecka, jag måste skriva en jävla svensk uppsats typ en intervju uppsats om Marco Polo, egentligen skulle den ha varit klar i fredags men jag hade utveckingsamtal och Sara va sjuk så...guess its not done!
Saken e att jag nt har mitt häfte där jag skrev allt och AH! dono what 2 do? :s
Weell, får väl diskutera saken med Saora. Dessutom kmr vi ha en helt egen No-lektion som jag måste öva till osv (Och Så Vidare).
Måste oxå öva jävla bög franska eftersom vi har prov efterlovet:s
Härligt lov..:/ Det vi får hoppas på e ju fint väder och sol....och ooom vi har tur lite värme:)


Men man får stå ut det finns typ bara 9 vkor kvar till sommarlovet(jag kan ha fel) .
Men det finns MÅÅÅÅNGAAA PROV innan lovet! :s
"Gotta Pay For Freedom" AHAHAHAHHAHAAHHAHA, SÅ SANT HAHAHHAHA!


Ska lämna er med några låtar & sen tror jag det räcker för dagen!
Aijt , DFYS (Don't Forget Your Swagger) & Peace !      



http://www.youtube.com/watch?v=OrTyD7rjBpw- I just can't get enough- the black eyed peas
http://www.youtube.com/watch?v=NARjr3fMMvY&feature=BFa&list=MLGxdCwVVULXdLeOImkGM4CdCQj5PncY-_&index=1- Let me love you- Mario

http://www.youtube.com/watch?v=7rr_z2ClT3I- Young,Wild and Free-Wix Khalifa ft.Snoop Dog
http://www.youtube.com/watch?v=yH0RbHjD4vw- Here (in your arms) -Hellogoodbye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beast Swagger - 17 april 2011 17:40

Omg I'm sooo sry..jag har varit såå jävla kass på att updatera   Can you guys forgive me :( hahahahHej igen!Jag lovar jag kmr updatera bättre! TRUST ME! men jag varna faktiskt i början av bloggen ;)Aaaaanyways, som sagt elr not, jag köpte Xperia Pro:...

Av Beast Swagger - 26 mars 2011 13:18

GuuuuuuudMorning !Vakna nyss, gotta love sleeeping!26/3-11Idag är det Earthday kl 20:30 , så jag tänker nog delta och släcka lampan i en timme!Som sagt vakna jag nyss, jag har inga speciella planer för idag men som sagt om jag pallar ska jag nog va m...

Av Beast Swagger - 25 mars 2011 22:30

Har nyss sett never say never 3d...kom hem en stund sen präglar i mig resterna av popcornet!ASSÅ NO WORDS!I know the kid got alot hate on his back, but he has got talent tho..I mean shiiiit, i got respect for him!Asså no words, jag e helt stunded! Nu...

Av Beast Swagger - 25 mars 2011 11:16

GoooodMorning Ma loves!New day new start, right?   Jag tänkte berätta om gårdagen och planerna för idag     24/3-11Jag vaknade för sent vilket ledde till en stressig morgon, gotta love that huh..  Sen cykla jag till skolan det var faktiskt g...

Av Beast Swagger - 24 mars 2011 19:59

Jaaaa, och så var man tvungen att skaffa en blogg...  Ville oxå testa det delvist, men...for all i know it sucks..one reason why..I SUCK AT KEEPING UP WITH THINGS!!!Iaf ska testa som sagt     Jag borde nog introducera mig sj..   Jag heter "Ra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards